Υποψήφιοι με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις πανελλαδικές εξετάσεις ΕΠΑΛ 2020 (Φ.152/41144/Α5/27-3-2020).

Ανακοινώθηκε ο τρόπος εξέτασης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων, καθώς και η διαδικασία χορήγησης των γνωματεύσεων που αφορούν στους/στις υποψηφίους/ες (μαθητές/τριες τελευταίας τάξης και αποφοίτους), οι οποίοι/ες θα υποβάλουν αίτηση-δήλωση για να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΕΠΑΛ για εισαγωγή στις Σχολές ή τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με τις αριθ. Φ.253/155439/Β6/16-12-2009 (ΦΕΚ 2544 Β΄), αριθ. 11586/Γ6/28-1-2011(ΦΕΚ 262 Β΄) αριθ. Φ.253/30978/Α5/23-2-2018 (ΦΕΚ 752 Β΄) και αριθ. Φ.153/ 79899/Α5/21-5-2019 (ΦΕΚ 1904 Β΄) Υπουργικές Αποφάσεις, καθορίζεται ο τρόπος εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
Σε εφαρμογή αυτών, με την παρούσα εγκύκλιο, σας ενημερώνουμε για τον τρόπο εξέτασης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων, καθώς και τη διαδικασία χορήγησης των γνωματεύσεων που αφορούν στους/στις υποψηφίους/ες (μαθητές/τριες τελευταίας τάξης και αποφοίτους), οι οποίοι/ες θα υποβάλουν αίτηση-δήλωση για να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΕΠΑΛ για εισαγωγή στις Σχολές ή τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με το άρθρο 51 του Ν.4547/2018, όπου στις διατάξεις του Ν.3699/2008 αναφέρονται τα ΚΕΔΔΥ, από την παύση της λειτουργίας τους και την έναρξη της λειτουργίας των ΚΕΣΥ, νοούνται τα ΚΕΣΥ.