Μετά από ένα χειμωνιάτικο τριήμερο το ηλιόλουστο πρωινό της 2ας Δεκεμβρίου 2016 το 1ο ΕΠΑΛ Αιγάλεω επισκέφθηκε το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) στην Καλλιθέα. Στο έργο αυτό περιλαμβάνεται η κατασκευή και ο πλήρης εξοπλισμός νέων κτιριακών εγκαταστάσεων για την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος (ΕΒΕ) και την Εθνική Λυρική Σκηνή (ΕΛΣ), καθώς και τη δημιουργία Πάρκου, συνολικής έκτασης 210.000 μ2.
Η περιβαλλοντική βιωσιμότητα του έργου, διαφαίνεται σε όλες τις πτυχές του σχεδιασμού του ? από το Πάρκο Σταύρος Νιάρχος, το οποίο λειτουργεί επίσης ως πράσινη σκεπή για την Εθνική Βιβλιοθήκη και την Εθνική Λυρική Σκηνή, ως το Κανάλι, το οποίο παρέχει αντιπλημμυρική προστασία για όλο τον χώρο, και το φωτοβολταϊκό στέγαστρο που παράγει ενέργεια για τις ανάγκες των δύο κτιρίων και συμβάλλει στο στόχο των μηδενικών εκπομπών CO2.
Ταυτόχρονα στο ΦΑΡΟ είχαμε τη δυνατότητα να επισκεφθούμε την έκθεση με τίτλο «Γιάννης Μόραλης – Χρήστος Καπράλος: Μια φιλία ζωής και τέχνης». Συναντήθηκαν και συνδέθηκαν με φιλία στη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας. Ξαναβρίσκονται στο Παρίσι, όπου παρακολουθούν όλα τα μοντέρνα κινήματα, αλλά παραμένουν πιστοί στις κλασικές αξίες. Το 1939 επιστρέφουν στην Ελλάδα, όπου συνεχίζουν το διάλογό τους με τον κλασικισμό σε όλη τη διάρκεια της Κατοχής.
Μία επιλογή από δεκαοκτώ χάλκινα έργα του Καπράλου εκτίθονται πλάι σε μια μικρή αναδρομική του Μόραλη. Πενήντα αριστουργήματα του Γιάννη Μόραλη, που προέρχονται κυρίως από τη μεγάλη δωρεά του στην Εθνική Πινακοθήκη αλλά και από ιδιωτικές συλλογές, εικονογραφούν την πορεία του ζωγράφου από τα πρώιμα έργα του έως την κλασική αφαίρεση των τελευταίων χρόνων.
Η περιβαλλοντική βιωσιμότητα του έργου, διαφαίνεται σε όλες τις πτυχές του σχεδιασμού του ? από το Πάρκο Σταύρος Νιάρχος, το οποίο λειτουργεί επίσης ως πράσινη σκεπή για την Εθνική Βιβλιοθήκη και την Εθνική Λυρική Σκηνή, ως το Κανάλι, το οποίο παρέχει αντιπλημμυρική προστασία για όλο τον χώρο, και το φωτοβολταϊκό στέγαστρο που παράγει ενέργεια για τις ανάγκες των δύο κτιρίων και συμβάλλει στο στόχο των μηδενικών εκπομπών CO2.
Ταυτόχρονα στο ΦΑΡΟ είχαμε τη δυνατότητα να επισκεφθούμε την έκθεση με τίτλο «Γιάννης Μόραλης – Χρήστος Καπράλος: Μια φιλία ζωής και τέχνης». Συναντήθηκαν και συνδέθηκαν με φιλία στη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας. Ξαναβρίσκονται στο Παρίσι, όπου παρακολουθούν όλα τα μοντέρνα κινήματα, αλλά παραμένουν πιστοί στις κλασικές αξίες. Το 1939 επιστρέφουν στην Ελλάδα, όπου συνεχίζουν το διάλογό τους με τον κλασικισμό σε όλη τη διάρκεια της Κατοχής.
Μία επιλογή από δεκαοκτώ χάλκινα έργα του Καπράλου εκτίθονται πλάι σε μια μικρή αναδρομική του Μόραλη. Πενήντα αριστουργήματα του Γιάννη Μόραλη, που προέρχονται κυρίως από τη μεγάλη δωρεά του στην Εθνική Πινακοθήκη αλλά και από ιδιωτικές συλλογές, εικονογραφούν την πορεία του ζωγράφου από τα πρώιμα έργα του έως την κλασική αφαίρεση των τελευταίων χρόνων.